Faro Scrambler

Multistrada 950 τεστ αντοχής

share
 H Multistrada 950 απέδειξε την αξιοπιστία της στο τεστ αντοχής του Ιταλικού περιοδικού Motociclismo
  Στα 50.000 χλμ που έγραψε σε μόνο οκτώ μόνο μήνες, η Multistrada 950 έδειξε τις πραγματικές δυνατότητες της. Το διαμάντι στο στέμμα της ήταν ο κινητήρας: Από την αρχή μέχρι το τέλος του τεστ κέρδισε πάνω από 4 ίππους, δεν κατανάλωσε λάδι και μετά από το λύσιμο διαπιστώθηκε ότι ήταν σε άριστη κατάσταση.

Κινητήρας
  Χωρίς αμφιβολία, ο κινητήρας της Multistrada ήταν σε καλύτερη κατάσταση σε σύγκριση με κινητήρες άλλων μοτοσυκλετών σε προηγούμενες δοκιμές μεγάλης διάρκειας.
  Όλα τα εσωτερικά εξαρτήματα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση με ελάχιστη φθορά. Επιβεβαίωση της καλής μηχανικής κατάστασης ηταν η αύξηση της ισχύος και της ροπής σύμφωνα με την μέτρηση στο τέλος του τεστ.
  Ελάχιστα κατάλοιπα: Πραγματικά υπήρχαν ελάχιστα ίχνη κατάλοιπων καύσης, ειδικά στον κάθετο κύλινδρο. Τα χαμηλά ίχνη υπολειμμάτων άνθρακα οφείλονται στην διαρκή έρευνα και εξέλιξη ειδικά για τους θαλάμους καύσης και το προφίλ των ελατηρίων του εμβόλου, σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης οι ανοχές μεταξύ του εμβόλου και του κυλίνδρου, καθώς και το υλικό κατασκευής των οδηγών των βαλβίδων. Μια πρόσθετη επιβεβαίωση είναι η σχεδόν μηδενική κατανάλωση λιπαντικού που είχε σαν αποτέλεσμα να μην χρειαστεί συμπλήρωμα μεταξύ των προγραμματισμένων αλλαγών.
  Κατασκευασμένος για να αντέχει: Τα κουζινέτα στροφάλου και οι επιφάνειες τριβής στις μπιέλες ήταν σε κορυφαία κατάσταση για τα διανυθέντα χιλιόμετρα.

Κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτης
  Το κιβωτίο ταχυτήτων ήταν σε άριστη κατάσταση σε ότι αφορά τα γρανάζια και το μηχανισμό επιλογής ταχυτήτων.  Ο συμπλέκτης ήταν σε καλή κατάσταση με ελάχιστη φθορά στους δίσκους και οι αμθροποι του περιοδικού είπαν ότι ήταν η πρώτη φορά, σε όλα αυτά τα τεστ αντοχής αντοχής, που δεν βρήκαν σημάδια φθοράς στον συμπλέκτη.

Φρένα
  Δυο σετ τακάκια πίσω φρένου, είναι σχετικά μαλακά, ένα σετ εμπρός και ένας δίσκος εμπρός που στράβωσε από την κλειδαριά δισκόφρενου όταν προσπάθησαν να κλέψουν την μοτοσυκλέτα.  Σε κάθε περίπτωση η αποτελεσματικότητα του συστήματος φρένων ήταν εξαιρετική χάρη στον συνδυασμό της Brembo με την Bosch.

Τελική μετάδοση
  Δύο σετ γρανάζια αλυσίδες χρειάστηκαν για τα 50.000 χλμ. Μια κανονική επίδοση για τα τεστ αντοχής 50.000 χλμ. Αν και μπορούσαν να καλύψουν μεγαλύτερη απόσταση.

Σημάδια γήρανσης
  Οι βίδες και τα ατσάλινα ή ελαφρού κράματος εξαρτήματα δεν έδειξαν σημάδια οξείδωσης, τα πλαστικά και το χρώμα κινητήρα και πλαίσιου ήταν σε κορυφαία κατάσταση.
  Η εμπρόσθια πολλαπλή εξαγωγής, αυτή που εκτίθεται στα στοιχεία, είχε επιφανειακή οξείδωση αλλά μικρότερη από την συνηθισμένη σε προηγούμενα τεστ αντοχής. Η βαφή του τελικού της εξάτμισης άντεξε χωρίς πρόβλημα. .

Συντήρηση
  Όλες οι εργασίες συντήρησης έγιναν από την Ducati στο κεντρικό Service από τεχνικούς της εταιρείας, πάντα υπό την εποπτεία και τον έλεγχο των ανθρώπων του περιοδικού και αυτό ήταν μια ευκαιρία για να διαπιστώσουν από κοντά την προσπάθεια που γίνεται για τη βελτίωση της ποιότητας των μοτοσυκλετών που κατασκευάζονται στο Borgo Panigale. Η αύξηση του ορίου, ανάμεσα στα προγραμματισμένα σέρβις, στα 15.000 χλμ είναι σίγουρα ένα σημάδι ότι η εταιρεία είναι απολύτως βέβαιη για την ποιότητα των μοτοσυκλετών της.

Δείτε το σχετικό άρθρο του Marco Riccardi στο περιοδικό Motociclismo

Εμπειρίες

Official Pages

Δίκτυο και υπηρεσίες