Faro Scrambler

share
Το μυστικό των Ducatisti
Ονομάζεται Δεσμοδρομικός έλεγχος των βαλβίδων. Μία μηχανολογική λύση που συναντάται μόνο σε μία μοτοσυκλέτα - την Ducati. Οι περισσότεροι κινητήρες μοτοσυκλετών βασίζονται στα συμβατικά ελατήρια για την επιστροφή της βαλβίδας, όμως όσο οι στροφές ανεβαίνουν, ο χρόνος που χρειάζεται το ελατήριο να επαναφέρει τη βαλβίδα είναι κρίσιμος. Η αδυναμία της βαλβίδας να ακολουθήσει το χρονισμό του εκκεντροφόρου συνεπάγεται απώλειες στην απόδοση του κινητήρα. Το Δεσμοδρομικό σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων της Ducati καταργεί το ελατήριο επαναφοράς και διαχειρίζεται μηχανικά το κλείσιμο της βαλβίδας. Το αποτέλεσμα είναι ο ασφαλής, υψηλής ακρίβειας χρονισμός της βαλβίδας σε όλους τους ρυθμούς περιστροφής. Όλες οι μοτοσυκλέτες Ducati, συμπεριλαμβανομένων και των αγωνιστικών στο Π.Π. SBK και των Desmosedici στα MotoGP, βασίζονται στο Δεσμοδρομικό σύστημα.
Όταν αγωνίζεται η Ducati, αγωνίζονται όλοι οι Ducatisti
Το να γίνεις μέρος μίας μεγάλης οικογένειας πρωταθλητών, το να ζήσεις τη συγκίνηση  όταν μία Ducati παρατάσσεται στη γραμμή της εκκίνησης, αυτός είναι ο κώδικας τιμής του Desmo. Για τους μηχανικούς της Ducati, το να σκέφτονται έξω από τα συνηθισμένα είναι τρόπος ζωής. Ο V2 κινητήρας με την περιεχόμενη γωνία 90° (L-Twin τον λέμε στο Borgo Panigale), με το Δεσμοδρομικό σύστημα των βαλβίδων και τα προηγμένα ηλεκτρονικά, που ελέγχουν τη δυναμική της οδήγησης μέσα από διαφορετικά Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes), συνιστούν τεχνικές λύσεις που πηγάζουν από την αγωνιστική παράδοση της Ducati. Πάνω σ’ αυτή βασίζεται η σύλληψη όλων αυτών των συναρπαστικών μοτοσυκλετών με τις κορυφαίες επιδόσεις. Οι μοτοσυκλέτες της Ducati πρωταγωνιστούν στα κορυφαία Παγκόσμια Πρωταθλήματα MotoGP και SBK, μεταδίδοντας το πάθος σε κάθε τους γύρο στην πίστα.
Με την απαράμιλλη εμπειρία της στο σχεδιασμό και στην αγωνιστική εξέλιξη δικύλινδρων κινητήρα, η Ducati έχει αναγάγει τον L-Twin σε μορφή μηχανολογικής τέχνης.
Από το ιστορικό ντεμπούτο του στους αγώνες το 1972 μέχρι το σημερινό, απαράμιλλο ρεκόρ νικών στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Superbike, ο L-Twin και η δύναμη που αποδίδει είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι. Η ιδανική “πρωτεύουσα ισορροπία” του V2 με περιεχόμενη γωνία 90° και το χαμηλό κέντρο βάρους του έρχεται σε συνδυασμό με τις καλά επικεντρωμένες μάζες και το μικρό γυροσκοπικό φαινόμενο του κοντού στροφαλοφόρου, συνεπάγονται μοτοσυκλέτες με ελαφριά αίσθηση και φυσικές αντιδράσεις στις εντολές του αναβάτη. Οι υπερτετράγωνες, εσωτερικές διαστάσεις του και η ιδιοσυχνότητα λειτουργίας του L-Twin χαρίζουν απόλαυση στην οδήγηση. Η Δεσμοδρομική διαχείριση των βαλβίδων, ο ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου, η ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα και η τεχνολογία Testastretta είναι τα στοιχεία που διαχωρίζουν τις Ducati από το συρφετό. 
Βασικός εξοπλισμός κάθε Ducati είναι ο μοναδικός, βραχνός ήχος από την εξάτμιση του L-Twin, ένας από τους λόγους που οι αναβάτες Ducati επέλεξαν έναν Desmo V2.
Ο ήχος είναι μοναδικός χάρη στην διάταξη V90° του δικύλινδρου κινητήρα, στο “ουρλιαχτό” της εισαγωγής και στο σχεδιασμό της εξάτμισης. Ο απαράμιλλος ήχος των Ducati είναι μία συμφωνική ορχήστρα εσωτερικής καύσης.
H Ducati σχεδιάζει τις πιο εκπληκτικές μοτοσυκλέτες στον κόσμο
Το πάθος μας είναι να σχεδιάζουμε μοτοσυκλέτες με νόημα, μοτοσυκλέτες που επιβάλλουν το δικό τους στιλ χάρη σε μία ισορροπία φόρμας και αναλογιών που παραμένει διαχρονική.
Εκμεταλλευόμενη την εμπειρία της στις πίστες και με κίνητρο την αέναη πρόκληση για βελτίωση των επιδόσεων, η Ducati ανέπτυξε τεχνικές λύσεις πάνω στη ρύθμιση των αναρτήσεων, οι οποίες συνεπάγονται καινοτόμα πλαίσια που κυραρχούν στον κόσμο των αγώνων.
Το χαρακτηριστικό πλαίσιο - χωροδικτύωμα που αποτελεί τη ραχοκκοκαλιά όλων σχεδόν των Ducati, είναι συνώνυμο της αγωνιστικής παράδοσης. Το πλαίσιο είναι ελαφρύ και στιβαρό, όμορφο όσο και λειτουργικό, χάρη στην ευφυέστατη σύλληψη του χωροδικτυώματος και στην υψηλής ποιότητας σωλήνωση από ατσάλι ALS450. Κάθε σωλήνας είναι ακονισμένος και συγκολλημένος με τη μέθοδο micro fusion και σχηματίζει μία τριγωνική δομή που χρησιμοποιεί ως δομικό στοιχείο το πανίσχυρο μπλοκ του V2 κινητήρα.

Εμπειρίες

Δίκτυο και υπηρεσίες