Faro Scrambler

2000 και μετά...

share
 
 
Το όνειρο συνεχίζεται...
Το 2000 ήταν η χρονιά που η MH900e έγινε η πρώτη μοτοσυκλέτα που πουλιόταν αποκλειστικά από το internet. Η επιτυχία της ανέδειξε την Ducati σε μεγάλο παίκτη του διαδικτύου με τη δημιουργία του www.ducati.com. Η αγωνιστική περίοδος έκλεισε με τον 9ο παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστών στα Superbike, παρά τη βεβιασμένη αποχώρηση του “βασιλιά” Carl Fogarty μετά από άσχημη πτώση στα τέλη Μαρτίου. Το 2001 το ιταλικό εργοστάσιο γιόρτασε την παραγωγή 100.000 Monster από το 1993 και παρουσίασε το πρότζεκτ Multistrada. Στους αγώνες, ο Troy Bayliss κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK τη χρονιά που η εταιρία γιόρταζε τα 75 χρόνια από την ίδρυσή της. Την ίδια χρονιά, η Ducati Corse ανακοίνωνε την πρόθεσή της να λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2003 με το νέο κινητήρα Desmosedici. To 2001 η Ducati οργάνωσε την πρώτη σχολή οδήγησης για γυναίκες αναβάτες και αναβίωσε τον ιστορικό αγώνα Motogiro d'Italia μετά από πολλά χρόνια. Το 2001 θα μνημονεύεται και ως η χρονιά που έφυγαν από τη ζωή ο Cavalieri Ducati, ο τελευταίος από τους τρεις αδερφούς που ίδρυσαν την εταιρία και ο Fabio “Dr. T.” Taglioni, πατέρας του δικύλινδρου V90° κινητήρα, σήμα - κατατεθέν των μοτοσυκλετών Ducati. To 2002 θα μείνει στην ιστορία για την παρουσίαση της 999, “Μοτοσυκλέτας της Χρονιάς”, σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό MotorCycle News. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike η Ducati κέρδισε τον 11ο τίτλο κατασκευαστών. Τελικά, μετά από τρία χρόνια έντονης εξέλιξης, το 2003 η Multistrada βγήκε στο δρόμο. Αυτή ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά για την Ducati Corse, με την επιστροφή στα GP με αναβάτες τον Troy Bayliss και τον Loris Capirossi, με τον κινητήρα Desmosedici V4. Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, με την Ducati να παίρνει τη 2η θέση στην κατάταξη κατασκευαστών. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, η Ducati κέρδισε και πάλι τον τίτλο οδηγών με το Neil Hodgson, όπως και τον τίτλο κατασκευαστών. Το 2004, η επιτυχία του World Ducati Week ξεπέρασε κάθε προηγούμενο και στο σκηνικό του Misano, ο τότε πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Federico Minoli, ανακοίνωνε ένα ακόμη ονειρικό σχέδιο: τη Desmosedici RR, την περιορισμένης παραγωγής ρέπλικα της εκπληκτικής μοτοσυκλέτας MotoGP. Το Νοέμβριο του 2005 ανακοινώθηκε το μοντέλο Hypermotard, που θα έβγαινε στην παραγωγή το 2007. Το Δεκέμβριο, η διαχείριση της εταιρίας άλλαξε χέρια και από την TPG πήγε στην ιταλική εταιρία Investindustrial. Το 2006 η Desmosedici RR παρουσιάστηκε στο ιταλικό MotoGP στο Mugello. Η Superbike 1098, η διάδοχος της 999, παρουσιάστηκε και ψηφίστηκε “Καλύτερο Σχέδιο” της χρονιάς. Το 2007 ήταν ένα επεισοδιακός χρόνος για την Ducati. Ο Gabriele Del Torchio ανέλαβε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας στη θέση του Federico Minoli. Τον Ιούνιο, το WDW2007 έκανε κατάληψη την πίστα του Μιζάνο για τέσσερις ημέρες σπάζοντας κάθε ρεκόρ - με περισσότερους από 50.000 ανθρώπους και 20.000 μοτοσυκλέτες να δίνουν το παρών. Την ίδια χρονιά παρουσιάστηκαν τρεις νέες μοτοσυκλέτες που έμελλε να έχουν εξαιρετική επιτυχία: η 1098, η Hypermotard και η Desmosedici RR. Ωστόσο, το 2007 θα μείνει στην ιστορία ως η χρονιά που η Ducati κατέκτησε τον πρώτο της παγκόσμιο τίτλο στα MotoGP - τον πρώτο για ιταλική εταιρία επί 33 χρόνια - με τον Casey Stoner και την Desmosedici GP07 στις 23 Σεπτεμβρίου, στην πίστα Motegi της Ιαπωνίας.

Εμπειρίες

Δίκτυο και υπηρεσίες