Faro Scrambler

Δεκαετία ’90

share
Η νέα εποχή Ducati
Η εμπλοκή της Ducati στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK από το 1990, της επέτρεψε να πραγματοποιήσει ένα όνειρο δεκαετιών, κερδίζοντας τον πρώτο της τίτλο με την Ducati 851 δύο μόλις χρόνια μετά, με τον 4βάλβιδο Desmoquattro κινητήρα. Ο Γάλλος αναβάτης Raymond Roche, το 1990 κέρδισε τον πρώτο τίτλο οδηγών για την ομάδα με έδρα την Μπολόνια. Αυτή ήταν η αρχή μίας απίστευτης αναρρίχησης στην κλίμακα του πρωταθλήματος για την Ducati, με μοτοσυκλέτες που ήταν βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής. Όλα αυτά τα χρόνια, η Ducati έτρεξε με τις 851, 888, 916 και 996, κερδίζοντας μία σειρά από τίτλους με αναβάτες που έγιναν ζωντανοί θρύλοι στην ιστορία του SBK. Με πρώτο τον Carl Fogarty, αλλά και τους Doug Polen, Troy Corser και Giancarlo Falappa. Αναφορικά με την παραγωγή μοτοσυκλετών δρόμου, η Ducati άφησε ιστορία. Χάρη στην εμπειρία που απέκτησε στις πίστες, οι 851 και 888, ήταν οι πρώτες Superbike για το δρόμο, οι οποίες ήταν στη διάθεση κάθε λάτρη της μοτοσυκλέτας. Το 1993 παρουσιάστηκε η Monster, μία μοτοσυκλέτα που περιμένει και σήμερα η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της Ducati. Την ακολούθησε η 916 το 1994, η μοτοσυκλέτα που ξανάγραψε την ιστορία των μοτοσυκλετών δρόμου στη δεκαετία του ’90 και ακόμη και σήμερα θεωρείται μία από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες που φτιάχτηκαν ποτέ. Τέλος, ο Claudio Domenicali, μία προσωπικότητα - κλειδί από τη νέα γενιά μηχανικών της Ducati - σχεδίασε τη Supermono, ένα εξωτικό και πολύ επιτυχημένο σχέδιο. Ωστόσο, παρά τις επιτυχίες της στα SBK και στις μοτοσυκλέτες δρόμου, η Ducati δεν απέφυγε ακόμη μία κρίση, που οφειλόταν στη συχνά απερίσκεπτη πολιτική της διοίκησης του ομίλου Cagiva, η οποία τελικά αναγκάστηκε να πουλήσει την Ducati στην American Investment Fund του ομίλου Texas Pacific, το Σεπτέμβριο του 1996. Η νέα διοίκηση, έκανε εκτενείς αλλαγές στη διαχείριση της εταιρίας και εισήγαγε εμπορικές τακτικές και πολιτικές μάρκετινγκ που ενίσχυσαν την Ducati σε σημείο να φτάσει να είναι μία από τις πιο δυνατές μάρκες μοτοσυκλέτας στην αμερικανική αγορά. Ταυτόχρονα, η παρουσίαση της γκάμας ST, επέτρεψε στην Ducati να μπει στην κατηγορία σπορ τουρισμού της αγοράς. Η νέα ομάδα διοίκησης, μαζί με την παλιά ομάδα μηχανικών που ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη προϊόντος, κατάφεραν από τρίμηνο σε τρίμηνο να πετύχει η εταιρία ρεκόρ πωλήσεων και κερδοφορίας. Η μεγάλη επιτυχία αυτής της περιόδου ήταν η Monster Dark, η οποία ήταν η πιο εμπορική μοτοσυκλέτα στην Ιταλία το 1998 και το 1999. Η Ducati άρχισε να μεταμορφώνεται από μία καθαρά κατασκευαστική εταιρία σε μία εταιρία ψυχαγωγίας. Προσφέρει πλέον μία πλήρη μοτοσυκλετιστική εμπειρία, επικεντρωμένη στην τεχνολογική υπεροχή των μοτοσυκλετών της αλλά με προεκτάσεις στους αγώνες, στην κληρονομιά, στα αξεσουάρ και στο ρουχισμό. Το πρώτο World Ducati Weekend ήταν ενδεικτικό της αίσθησης κοινότητας που είχαν ξαναβρεί οι αναβάτες Ducati. 10.000 Ducatisti μαζεύτηκαν από όλο τον κόσμο στο Μιζάνο. Η εποχή της ανατροπής κορυφώθηκε στις 24 Μαρτίου 1999, με την εισαγωγή της Ducati Motor Holding στα χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης και του Μιλάνου.

Εμπειρίες

Official Pages

Δίκτυο και υπηρεσίες