Faro Scrambler

Δεκαετία ’50

share
 
 
Η άφιξη του Fabio Taglioni
Το 1952 γεννήθηκε το φουτουριστικό Cruiser των 175 κ.εκ. με μίζα και αυτόματη μετάδοση. Το 1953 η Ducati παρουσίασε ένα προσιτό, σπαρτιάτικο μηχανάκι 98 κ.εκ., το οποίο σύντομα μεγάλωσε στα 125 κ.εκ. Το 1954 στην εταιρία ήρθε ένας άνθρωπος που έμελλε να εξελιχθεί σε μύθο για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας: ο μηχανικός Fabio Taglioni. Ως δάσκαλος ακόμη στην Τεχνική Σχολή της Ίμολα, ο Taglioni κατασκεύαζε ήδη μοτοσυκλέτες με πρωτότυπη τεχνολογία και εκπληκτικές επιδόσεις. Τα σχέδια του Taglioni, πάντα πολύ προχωρημένα και αντικομφορμιστικά, πήραν το βάπτισμα στους αγώνες. Από το ντεμπούτο του στην Ducati, ο μηχανικός προσπάθησε να δείξει την ποιότητα των τεχνικών του λύσεων, συμμετέχοντας σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων, όπως το Μιλάνο - Τάραντο και ο Γύρος Ιταλίας. Στο τέλος του 1956, η Ducati κατασκεύασε το τετράχρονο Tourist 174 και τα μοντέλα Special και Sport, όλα με αξιοσημείωτες επιδόσεις (με τελική 110, 120 και 135 χλμ./ώρα). Στο σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου το 1957 παρουσιάστηκαν τα προαναφερθέντα μοντέλα μαζί με μία έκδοση America. Κατά τη διάρκεια του 1958 η Ducati είχε βάλει στην παραγωγή το Elite των 200 κ.εκ. Το 1958 ήταν χρονιά θριάμβου για το δεσμοδρομικό σύστημα, το οποίο ο μηχανικός Taglioni εξέλισσε από το 1955. Το σχέδιό του πήρε τη μορφή του περίφημου δικύλινδρου κινητήρα 250 κ.εκ. του 1960, τον οποίο παρήγγειλε για την “ανώτερη” απόδοσή του από την Ducati ο παγκοσμίως γνωστός, Άγγλος αναβάτης Mike HailwoodTM.

Εμπειρίες

Official Pages

Δίκτυο και υπηρεσίες