Πρόσωπο του Τζόκερ
Ο μινιμαλιστικός προβολέας πλήρως LED αποτυπώνει ιδανικά το πνεύμα της Streetfighter V4. Αφενός, θυμίζει το μπροστινό μέρος της Panigale V4 και, αφετέρου, εμπνέει το πλατύ χαμόγελο του Τζόκερ (του χαρακτήρα των κόμικ από τον οποίο το Κέντρο Στιλ Ducati εμπνεύστηκε για αυτό το "γυμνό" που δημιουργήθηκε στην Μπολόνια).
Τα φώτα ημέρας σε μορφή V, που ήδη διέθετε η Panigale V4 και η SuperSport, είναι ένα άλλο σήμα κατατεθέν Ducati.
Ο μικρός προβολέας είναι χωνευτός στο προσεκτικά σχεδιασμένο μικρό φέρινγκ που περιλαμβάνει το κουτί του φίλτρου αέρα και τις εισαγωγές ψύξης των LED και εκτρέπει τον αέρα μακρυά από το ρεζερβουάρ.
Ο προβολέας έχει στο πάνω μέρος μια οθόνη TFT 5" (η ίδια όπως αυτή στην Panigale V4) και διαθέτει μπροστινό κάλυμμα που με έξυπνο στιλ που κρύβει τα φις και την καλωδίωση.
Η μαγεία της αεροδυναμικής
Οι επιδόσεις ταχύτητας και ευελιξίας σε διάφορους τύπους δρόμων απαιτεί μέγιστη σταθερότητα σε υψηλή ταχύτητα και στο φρενάρισμα, μειωμένο σήκωμα τροχού στην επιτάχυνση και ελαχιστοποιημένο ηλεκτρονικό έλεγχο της ρύθμισης ανάρτησης: για αυτό τον λόγο οι ειδικοί Ducati Corse, σε συνεργασία με το Κέντρο Στιλ Ducati, ανέπτυξαν φτερά δυο επιπέδων για την Streetfighter V4.
Η αεροδυναμική αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας προσομοίωση CFD (Υπολογιστική δυναμική ρευστών). Η υπολογιστική μέθοδος περιείχε στατική προσομοίωση ροής και πίεσης για την επίτευξη αυξημένης καθοδικής δύναμης, ειδικά στον μπροστινό τροχό.
Για τη μείωση της πλευρικής προεξοχής όσο γίνεται περισσότερο, η ομάδα αεροδυναμικής αποφάσισε να υιοθετήσει μια "διεπίπεδη" διαμόρφωση στα " φτεράκια" με το κάτω και το πάνω φτερό να λειτουργούν ανεξάρτητα.
Κάθε φτερό μπορεί να περιγραφεί ως τετράγωνο μονό φτερό με πτερύγιο στο εξωτερικό άκρο του. Επιπλέον, τα φτερά έχουν τοποθετηθεί όσο γίνεται πιο κοντά στον μπροστινό τροχό (κοντά στα πλευρικά πάνελ του ψυγείου) για τη μεγιστοποίηση της αντίδρασης στο σήκωμα τροχού.
Αυτές οι αεροδυναμικές προεξοχές δημιουργούν 28 kg καθοδικής δύναμης στα 270 kph (20 kg στον μπροστινό τροχό, 8 kg στον πίσω τροχό). Τα φτερά βοηθούν λοιπόν στην αποβολή θερμότητας του κινητήρα αυξάνοντας της ταχύτητες ροής των ψυγείων νερού και λαδιού κατά 2% και 10% αντίστοιχα.
Η καθοδική δύναμη που δημιουργείται από τα φτερά μειώνει την "πλεύση" του μπροστινού τροχού σε υψηλή ταχύτητα και την τάση για σήκωμα του τροχού. Επίσης βελτιώνει τη σταθερότητα στο φρενάρισμα στο σημείο εισόδου της στροφής και μέσα σε αυτή.
Έτσι η αεροδυναμική εμπνέει εμπιστοσύνη και περιορίζει την παρέμβαση μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου.
Αυτό βοηθά ο οδηγός να κρατάει το γκάζι ανοιχτό για μεγαλύτερο διάστημα και να φρενάρει αργότερα καθώς μπαίνει σε στροφές, παρέχοντας σημαντικά πλεονεκτήματα επιδόσεων.
Μπροστινό πλαίσιο
Η Streetfighter V4 διαθέτει το μπροστινό πλαίσιο - ένα προϊόν εκτενούς πείρας της Ducati σε αγώνες MotoGP - που χρησιμοποιεί τον κινητήρα Desmosedici Stradale ως δομικό στοιχείο.
Σε σύγκριση με τα παραδοσιακά περιμετρικά πλαίσια η κύρια διαφορά διάταξης είναι ότι ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως δομικό στοιχείο του πλαισίου. Ζυγίζοντας μόνο 4 kg, το συμπαγές μπροστινό πλαίσιο στερεώνεται απευθείας πάνω στη μπροστινή σειρά κυλίνδρων και στην κυλιδροκεφαλή της πίσω σειράς. Τα κάρτερ του V4 παρέχουν επίσης το σημείο στερέωσης της πίσω ανάρτησης και τη βάση της άρθρωσης του μονόπλευρου ψαλιδιού.
Το κύριο πλεονέκτημα του μπροστινού πλαισίου Ducati είναι ότι χρησιμοποιεί τον κινητήρα Desmosedici Stradale για την επίτευξη της απαιτούμενης ακαμψίας: αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντικό μικρότερο μήκος και βάρος του κύριου πλαισίου και καλύτερη σχέση ακαμψίας/βάρους. Επιπλέον, τα στηρίγματα κατά μήκος του κινητήρα έχουν κοντύνει, κάνοντας τη σχεδίαση της μοτοσικλέτας πιο συμπαγή, ειδικά στην περιοχή της θέσης του αναβάτη.
Το πλαίσιο ολοκληρώνεται με το υποπλαίσιο Trellis κάτω από το κάθισμα, που είναι στερεωμένο στο μπροστινό πλαίσιο στο πάνω μέρος και βιδωμένο στην πίσω σειρά κυλίνδρων.
Ο μηχανισμός συνδέσμου πίσω ανάρτησης είναι στερεωμένος στον κινητήρα Desmosedici Stradale μέσω σφυρήλατου στηρίγματος αλουμινίου.
Ο σύνδεσμος αντιδρά στις κινήσεις που μεταδίδονται από έναν χυτό αλουμινένιο περιστροφικό βραχίονα με αντηρίδες.
Η γεωμετρία διεύθυνσης διαθέτει γωνία Κάστερ 24,5 μοίρες και ίχνος 100 mm .
Υψηλή ισχύς
Η νέα Streetfighter V4 κινείται από έναν κινητήρα 1103 cm3 Desmosedici Stradale. Σε αυτή τη διαμόρφωση ο V4 90° αποδίδει 208 hp (153 kW) στις 12.750 σ.α.λ., ένα απαράμιλλο επίπεδο ισχύος στην κατηγορία των "γυμνών" μοτοσικλετών, ιδανικό στο να διατηρεί τον καθολικό χαρακτήρα της νέας Streetfighter V4.
Η μέγιστη ροπή είναι 123 Nm (12,5 kgm) στις 11.500 σ.σ.λ., πρακτικά αμετάβλητη σε σχέση με την Panigale V4. Η αποκλειστική χαρτογράφηση κινητήρα επιτρέπει στους οδηγούς να αξιοποιήσουν με ασφάλεια τις μέγιστες επιδόσεις της Streetfighter V4 στον δρόμο.
Η τελική σχέση, κοντύτερη από εκείνη της Panigale V4, αποδίδει ροπή τροχού +10%, που εξασφαλίζει άμεση απόκριση στην εντολή του γκαζιού.
Η ισχύς και η ροπή μπορούν να αυξηθούν σε 220 hp (162 kW) και 130 Nm (13.2 kgm) τοποθετώντας την πλήρως αγωνιστική εξάτμιση Ducati Performance από την Akrapovic που μειώνει επίσης το βάρος κατά 6 kg.
Κινητήρας προερχόμενος από αγώνες MotoGP
Ο Desmosedici Stradale σχεδιάστηκε με βάση τον πυρήνα και τις κυλινδροκεφαλές του κινητήρα V4 MotoGP.
Με τις ίδιες διαστάσεις και την ίδια γεωμετρία όπως ο Desmosedici GP, ο Desmosedici Stradale προσφέρει την ίδια εξαιρετική δυναμική ρευστών.
Επίσης έχει την ίδια διαμόρφωση κινητήρα: 90° V4,κλίση προς τα πίσω κατά 42 μοίρες.
Αυτή η λύση καθιστά τον κινητήρα εξαιρετικά συμπαγή, επιτρέποντας την κεντρική τοποθέτηση της μάζας και την άψογη ενσωμάτωση στην μοτοσυκλέτα.
Αρχιτεκτονική αγώνων: δρόμος και πίστα
Η διάμετρος των (81 mm) είναι η ίδια με εκείνη που χρησιμοποιείται στον κινητήρα GP Desmosedici και είναι η μέγιστη διάσταση που επιτρέπεται από τους κανονισμούς MotoGP. Είναι επίσης η υψηλότερη στην τετρα-κύλινδρη κατηγορία supersport.
Η διαδρομή (53,5 mm) είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με τον κινητήρα GP Desmosedici προκειμένου να αποδίδεται υψηλότερη ροπή σε χρήση δρόμου και να μειώνεται ο μέγιστος αριθμός στροφών κινητήρα.
Η χρήση της ίδιας διαμέτρου όπως ο κινητήρας GP Desmosedici σημαίνει ότι το σύνολο της δυναμικής ρευστών (βαλβίδες, αυλοί εισαγωγής, σώματα γκαζιού), που ουσιαστικά αποτελούν την καρδιά του κινητήρα όπου παράγονται οι επιδόσεις είναι επίσης παρόμοιες σε μεγάλο βαθμό στις δυο κινητήριες μονάδες.
Η διάταξη V4 90° καθιστά τον κινητήρα ιδιαίτερα συμπαγή, επιτρέποντας τη συγκέντροση των μαζών και την καλύτερη ενσωμάτωση στη μοτοσικλέτα. Ουσιαστικά, ο Desmosedici Stradale έχει τοποθετηθεί με την μπροστινή σειρά των κυλίνδρων περιστραμμένη προς τα πίσω κατά 42 μοίρες ως προς το οριζόντιο επίπεδο, όπως στους κινητήρες Ducati που διαγωνίζονται στο MotoGP. Αυτό βελτιστοποιεί την κατανομή του βάρους, επιτρέπει τη χρήση πιο μεγάλων ψυγείων και καθιστά δυνατή τη μετακίνηση της βάσης του ψαλιδιού προς τα εμπρός.
Η αρχιτεκτονική δημιουργεί επίσης μια φυσική ισορροπία των δυνάμεων πρώτης τάξης, χωρίς αύξηση σε βάρος και χωρίς τις απώλειες ισχύος ενός άξονα εξισορρόπησης.
Την εισαγωγή αέρα αναλαμβάνουν τέσσερα οβάλ σώματα γκαζιού (ισοδύναμη διάμετρος 52 mm) που συνδέονται στις πολλαπλές εισαγωγής σταθερού μήκους 70 mm. Κάθε σώμα γκαζιού έχει δυο μπεκ: μια δευτερεύουσα πεταλούδα για χρήση χαμηλού φορτίου και μια άλλη από πάνω που επεμβαίνει όταν απαιτούνται μέγιστες επιδόσεις κινητήρα. Τα σώματα γκαζιού κάθε σειράς κυλίνδρων κινούνται από ένα αποκλειστικό ηλεκτρικό μοτέρ.
Χάρη στο πλήρως ride by wire σύστημα, είναι δυνατή η εφαρμογή πολύπλοκων ηλεκτρονικών στρατηγικών ελέγχου και η διαμόρφωση της "αίσθησης" του κινητήρα ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο λειτουργίας οδήγησης.
Για την αύξηση της άνεσης της οδήγησης στην πόλη η πίσω σειρά κυλίνδρων απενεργοποιείται στο ρελαντί όταν η θερμοκρασία νερού υπερβεί τους 75°.
Διάταξη V
Για την Ducati, η διάταξη V4 στις 90° είναι η απόλυτη έκφραση του σπορ χαρακτήρα για έναν κινητήρα μοτοσικλέτας.
Δεν είναι σύμπτωση ότι η ίδια λύση χρησιμοποιείται στους κινητήρες MotoGP Desmosedici.
Η διάταξη 90° V των κυλίνδρων δημιουργεί μια φυσική ισορροπία των δυνάμεων πρώτης τάξης χωρίς να χρειάζεται να καταφύγουμε σε άξονα εξισορρόπησης για την εξάλειψη των ταλαντώσεων που δημιουργεί ανεπιθύμητη αύξηση βάρους και απώλεια ισχύος.
Εκτός από το κύριο όφελος, που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την αξιοπιστία και τη μηχανική απόδοση του κινητήρα που φτάνει σε ταχύτητες περιστροφής πάνω από 14.000 σ.α.λ., υπάρχουν άλλα οφέλη που καθιστούν τη διαμόρφωση που επέλεξε η Ducati την πιο τεχνικά προηγμένη.
Μικρές διαστάσεις
Σε σύγκριση με έναν κλασικό εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα, οι εγκάρσια μικρές διαστάσεις του κινητήρα V επιτρέπουν πιο κεντρική τοποθέτηση των μαζών και καθιστούν δυνατό τον περιορισμό του βάρους στο μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας.
Επιπλέον, ο κοντύτερος στρόφαλος προκαλεί μικρότερο γυροσκοπικό φαινόμενο.
Όλες αυτές οι απόψεις έχουν θετική επίδραση στα δυναμικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, συμβάλλοντας στο να γίνεται ελαφριά και γρήγορη κατά την αλλαγή κατευθύνσεων.
Ο μεγάλος διαθέσιμος χώρος ανάμεσα στο V των κυλίνδρων έκανε δυνατή την τοποθέτηση της αντλίας νερού και την ύπαρξη μεγάλου κουτιού φίλτρου αέρα (12,8 λίτρα) για να μπορεί να αναπνέει καλύτερα ο Desmosedici Stradale.
Ενσωμάτωση κινητήρα και πλαισίου
Η βέλτιστη ενσωμάτωση κινητήρα και πλαισίου είναι μια βασική ιδέα πίσω από το έργο Ducati.
Για αυτό ο Desmosedici Stradale αναπτύχθηκε έτσι ώστε να τοποθετηθεί στραμμένος προς τα πίσω κατά 42°, όπως οι κινητήρες Ducati MotoGP, για τη βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, τη χρήση πιο εκτενών ψυγείων και τη μετακίνηση της άρθρωσης του περιστροφικού βραχίονα προς τα εμπρός όσο γίνεται περισσότερο.
Ο Desmosedici Stradale σχεδιάστηκε επίσης ώστε να είναι ένα δομικό στοιχείο του πλαισίου.
Οι συνδέσεις προς το κύριο πλαίσιο προστέθηκαν στο μπροστινό μέρος του πάνω περιβλήματος και στην κεφαλή της πίσω σειράς.
Το μπλοκ κινητήρα λειτουργεί επίσης ως σύνδεση για την πίσω ανάρτηση και τον περιστροφικό βραχίονα.
Δεσμοδρομικό σύστημα
Όπως όλοι οι κινητήρες Ducati, στον Desmosedici Stradale η σχεδίαση του δεσμοδρομικού συστήματος είναι βασικός παράγοντας για την επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων.
Το δεσμοδρομικό σύστημα στον Desmosedici Stradale χρησιμοποιεί εξαρτήματα που έχουν πλήρως επανασχεδιαστεί και σμικρυνθεί για τη δημιουργία πολύ μικρών κεφαλών, επιτυγχάνοντας ένα επίπεδο εξέλιξης, συμπαγούς κατασκευής και ελαφρότητας που δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ σε μοτοσικλέτα Ducati.
Αντίθετα περιστρεφόμενος στροφαλοφόρος
Στις κανονικές μοτοσικλέτες ο στροφαλοφόρος περιστρέφεται προς την ίδια κατεύθυνση όπως οι τροχοί.
Αντίθετα, στο MotoGP ο στροφαλοφόρος περιστρέφεται προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Οι ειδικοί κινητήρων Ducati δανείστηκαν αυτή την τεχνική λύση από τα αγωνιστικά μοντέλα για τους ίδιους λόγους που αυτό εφαρμόστηκε στους αγώνες.
Ουσιαστικά, αυτή η λύση έχει πλεονεκτήματα που σχετίζονται με δυο απόψεις της φυσικής: το γυροσκοπικό φαινόμενο και την αδράνεια.
Ο αντίθετα περιστρεφόμενος στροφαλοφόρος καθιστά δυνατή την αντιστάθμιση ενός ποσοστού του γυροσκοπικού φαινομένου που παράγεται από τους τροχούς κατά την οδήγηση και αυτό έχει ως αποτέλεσμα βελτιωμένο χειρισμό και μια μοτοσικλέτα που είναι πιο ευέλικτη κατά την αλλαγή κατεύθυνσης.
Το δεύτερο πλεονέκτημα σχετίζεται με την αδράνεια (δηλαδή την τάση ενός αντικειμένου να αντιτίθεται σε μια αλλαγή κατάστασης) τόσο του οχήματος όσο και των περιστρεφόμενων εξαρτημάτων του κινητήρα. Κατά την επιτάχυνση, η κινητήρια ροπή που μεταδίδεται στο έδαφος ωθεί τη μηχανή η οποία αντιδρά μέσω δημιουργίας τάσης για σούζα.
Λόγω αδράνειας, ο αντίθετα περιστρεφόμενος στροφαλοφόρος παράγει μια ροπή στην αντίθετη κατεύθυνση που έτσι τείνει να χαμηλώσει το μπροστινό μέρος και συνεπώς να μειώσει το φαινόμενο σούζας, με οφέλη επίσης για την επιτάχυνση.
Ανάλογα, στο φρενάρισμα ή σε γρήγορες επιβραδύνσεις, η μοτοσικλέτα παρουσιάζει αντίδραση με το πίσω μέρος να τείνει να ανασηκωθεί, αλλά ο στροφαλοφόρος επιβραδύνεται επίσης (μειωμένες σ.α.λ.) και αυτό έχει ως αποτέλεσμα αδρανειακή ροπή στην αντίθετη κατεύθυνση που αντιτίθεται στη δύναμη που τείνει να ανασηκώσει το πίσω άκρο.
Κατά συνέπεια, τόσο στην επιτάχυνση όσο και στην επιβράδυνση, η υιοθέτηση του αντίθετα περιστρεφόμενου στροφαλοφόρου παρέχει θετικά αποτελέσματα.
Προφανώς, αυτή η διάταξη απαιτεί έναν πρόσθετο γρανάζι, το λεγόμενο ελεύθερης περιστροφής, που απαιτείται για τη μετάδοση της κίνησης του στροφαλοφόρου στο κιβώτιο ταχυτήτων και μετά στους τροχούς έτσι ώστε να παρέχεται η σωστή περιστροφή για την κατεύθυνση κίνησης.
Σειρά ανάφλεξης "διπλού παλμού"
Η μετατόπιση κατα 70 μοίρες των κομβίων στροφαλοφόρου με τη διάταξη κινητήρα V 90 δημιουργεί σειρά ανάφλεξης που η Ducati έχει ονομάσει "Διπλό παλμό" διότι είναι σαν ο κινητήρας να αναπαράγει την ακολουθία αναφλέξεων ενός δικύλινδρου κινητήρα. Η ιδιαιτερότητα έγκειται στη γρήγορη έναυση των δυο κυλίνδρων στην αριστερή πλευρά και στη συνέχεια στη δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας. Στο διάγραμμα χρονισμού, οι αναφλέξεις γίνονται στις 0, 90, 290 και 380 μοίρες. Αυτή η ιδιαίτερη σειρά αναφλέξεων δίνει στον V4 έναν ήχο που μοιάζει πολύ με εκείνο του Desmosedici MotoGP.
Στην πράξη, αν φανταστούμε έναν κύκλο που ξεκινά στις 0 μοίρες, ο πρώτος κύλινδρος της μπροστινής σειράς "πυροδοτείται", στην πλευρά γεννήτριας, στη συνέχεια, μετά από περιστροφή μόνο 90 μοιρών, ακολουθεί ο κύλινδρος της πίσω σειράς στην ίδια πλευρά. Στη συνέχεια υπάρχει ένα διάστημα στο οποίο ο κινητήρας δεν παράγει ροπή μέχρι τις αναφλέξεις με δοιαφορά 90° μεταξύ τους στους δυο κυλίνδρους στην πλευρά συμπλέκτη.
Η σειρά αναφλέξεων "διπλού παλμού", εκτός από την παραγωγή μοναδικού ήχου στην εξάτμιση που δεν μοιάζει με καμία άλλη μοτοσικλέτα και αποτελεί μουσική για τα αυτιά των πραγματικών λατρών, παράγει έναν τύπο ισχύος που αξιολογήθηκε ως ο καλύτερος από τους οδηγούς Ducati MotoGP καθώς δημιουργεί σημαντικά πλεονεκτήματα στο επίπεδο ισχύος και συνεπώς στην οδηγική ικανότητα της μοτοσικλέτας, ιδιαίτερα στις στροφές και στην έξοδο από αυτές.
Βάρος
Η συνεργασία με την Ducati Corse κατέστησε δυνατή την επίτευξη ενός συμπαγούς, μικρού βάρους και υψηλής απόδοσης κινητήρα. Ζυγίζοντας 64,5 kg, ο Desmosedici Stradale είναι μόνο 2 kg βαρύτερος από τον δικύλινδρο 1.285 cm³.
Μαγνήσιο: το πολύτιμο κράμα
Το μαγνήσιο καταλαμβάνει μια εξέχουσα θέση μεταξύ των ελαφρών μετάλλων. Δεν είναι τυχαίο ότι σε μορφή κράματος χρησιμοποιείται ευρέως στους αγώνες. Ο Desmosedici Stradale χρησιμοποιεί κράματα μαγνησίου για πολλά εξαρτήματα, μεταξύ των οποίων καλύμματα κεφαλών, λεκάνη λαδιού, γεννήτρια και συμπλέκτης. Μια τεχνική επιλογή που έχει επίσης θετική επίδραση στην εμφάνιση της μοτοσικλέτας.
Αλουμίνιο: αντοχή και ελαφρότητα
Οι στροφαλοθάλαμοι (κάρτερ) κατασκευάζονται από αλουμίνιο χρησιμοποιώντας χύτευση με βαρύτητα και γίνονται ζεύγη με οριζόντια κοπή. Το πάνω περίβλημα περιέχει τα τέσσερα χιτώνια αλουμινίου με επίστρωση nikasil που εξασφαλίζει χαμηλή τριβή και προστασία από τη φθορά.
Έμβολα και συμπίεση
Έμβολα
Τα έμβολα με διάμετρο 81 mm κινούνται μέσα στους κυλίνδρους με δυο ελατήρια, χαμηλής τριβής, συν ελατήριο απόξεσης λαδιού. Έχουν χυτευτεί σε αλουμίνιο και χρησιμοποιούν την τεχνολογία "πλαίσιο σε πλαίσιο" που καθιστά δυνατό το να περιέχεται το ύψος και το πάχος του τοιχώματος κάτω από την κεφαλή του εμβόλου μειώνοντας έτσι τα φορτία τριβής και αδράνειας ενώ διατηρείται η απαιτούμενη αντοχή και ακαμψία.
Λόγος συμπίεσης
Ο λόγος συμπίεσης είναι 14:1, μια υψηλή τιμή που φανερώνει και πάλι μια σχεδίαση με προέλευση από αγώνες. Τα έμβολα συνδέονται με χαλύβδινες σφυρήλατες μπιέλες με απόσταση κέντρων 101,8 mm.
Ducati Quick Shift EVO - Συμπλέκτης ολίσθησης
Ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχύτητας DQS: αλλαγή ταχυτήτων όπως στους αγώνες
Η τέλεια λειτουργία του εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων ενισχύεται από το Ducati Quick Shift EVO (DQS EVO), που προσφέρει μια θεμελιώδη εξέλιξη: αλλαγή ταχυτήτων με ανοιχτό το γκάζι. Επιπλέον, το DQS EVO ακολουθεί διαφορετική λογική για το ανέβασμα και το κατέβασμα ταχύτητας. Η ολοκλήρωση με τον συμπλέκτη ολίσθησης και φρένο κινητήρα (Έλεγχος Φρένου Κινητήρα) εξασφαλίζει την απόλυτη αποτελεσματικότητα του συστήματος ακόμη και στην πίστα.
Συμπλέκτης ολίσθησης
Ο υγρός συμπλέκτης με προοδευτικό έλεγχο συνδυάζει ιδανικά μετάδοση κίνησης υψηλής ροπής και άνεση του οδηγού. Σε συνθήκες οδήγησης αγώνων, με ξαφνικά κατεβάσματα ταχυτήτων και έντονο φρένο κινητήρα, ο συμπλέκτης ολίσθησης εμποδίζει την απώλεια ευστάθειας του πίσω άκρου, προσφέροντας άριστο έλεγχο κατά την έντονη πέδηση σε στροφές.
Ημίξηρη λίπανση
Όπως οι κινητήρες MotoGP, ο Desmosedici Stradale χρησιμοποιεί ημίξηρη λίπανση με στάδια διανομής και ανάκτησης για την εξασφάλιση κατάλληλης λίπανσης όλων των κινούμενων εξαρτημάτων συνεχώς.
Η αντλία λαδιού, που κινείται μέσω καδένας, αποτελείται από τέσσερα στάδια, ένα για διανομή και τρία για ανάκτηση, ένα με γρανάζια για την έλξη του λαδιού από τις κεφαλές μέσω δυο αγωγών, ενώ οι άλλες δυο αντλίες έχουν λοβούς και εξασφαλίζουν αποτελεσματική ανάκτηση του λιπαντικού σε οποιαδήποτε κατάσταση χρήσης του κινητήρα, ενώ διατηρούν τον στροφαλοθάλαμο κάτω από τα έμβολα σε ελεγχόμενες συνθήκες κενού, μειώνουν τις απώλειες λόγω αερισμού, δηλαδή, την απορρόφηση ισχύος που προκαλείται από την αεροδυναμική αντίσταση του αέρα και την αντίσταση του λαδιού που υπάρχει στον χώρο του στροφαλοφόρου.
Το ρεζερβουάρ λαδιού, που χρησιμεύει επίσης ως περίβλημα φίλτρου, βρίσκεται σε μια λεκάνη λαδιού από μαγνήσιο στερεωμένη κάτω από τον στροφαλοθάλαμο και συνδέεται με το κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά ξεχωριστά από τον στροφαλοθάλαμο. Για την ψύξη του λαδιού χρησιμοποιείται ένα ψυγείο λαδιού, στερεωμένο κάτω από το ψυγείου νερού.
Μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης
Η ρύθμιση του διάκενου βαλβίδων (Desmo Service) απαιτείται κάθε 24.000 km. Τα Service πραγματοποιούνται κάθε 12.000 km/12 μήνες.
Εργονομία, περισσότερη άνεση, περισσότερος έλεγχος
Σε σύγκριση με την Panigale V4, η θέση οδήγησης - με ύψος σέλας 845 mm - έχει επαναπροσδιοριστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές ενός γυμνού μοντέλου.
Διατηρώντας την κουλτούρα streetfighter, τα clip ons τιμόνια έχουν αντικατασταθεί από ένα μεγάλο και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, μια σέλα με πάχος αφρού 60 mm και διαφορετικές βάσεις στηριγμάτων ποδιών αναβάτη, έτσι εξασφαλίζεται άνεση και σπορ στιλ στις διαδρομές εντός πόλης και ο έλεγχος που χρειάζεται για την αντιμετώπιση επαρχιακών δρόμων ή στην πιστών αγώνων.
Ενώ διατηρούνται πολλά από τα στιλιστικά χαρακτηριστικά της Panigale, το πίσω μέρος υποστηρίζεται από ένα χαλύβδινο υποπλαίσιο και έχει επανασχεδιαστεί για την ενίσχυση της άνεσης επιβατών και την παροχή στον αναβάτη περισσότερου χώρου κατά μήκος.
Μπροστινό πλαίσιο
Η Streetfighter V4 διαθέτει το μπροστινό πλαίσιο - ένα προϊόν εκτενούς πείρας της Ducati σε αγώνες MotoGP - που χρησιμοποιεί τον κινητήρα Desmosedici Stradale ως δομικό στοιχείο.
Σε σύγκριση με τα παραδοσιακά περιμετρικά πλαίσια η κύρια διαφορά διάταξης είναι ότι ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως δομικό στοιχείο του πλαισίου. Ζυγίζοντας μόνο 4 kg, το συμπαγές μπροστινό πλαίσιο στερεώνεται απευθείας στον πάνω στην μπροστινή σειράς κυλίνδρων και στην κυλιδροκεφαλή της πίσω σειράς. Ο στροφαλοθάλαμος V4 παρέχει επίσης το σημείο στερέωσης πίσω ανάρτησης και τη βάση της άρθρωσης του μονόπλευρου περιστροφικού βραχίονα.
Το κύριο πλεονέκτημα του μπροστινού πλαισίου Ducati είναι ότι χρησιμοποιεί τον κινητήρα Desmosedici Stradale για την επίτευξη της απαιτούμενης ακαμψίας: αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντικό μικρότερο μήκος και βάρος του κύριου πλαισίου και καλύτερη σχέση ακαμψίας/βάρους. Επιπλέον, τα στηρίγματα κατά μήκος του κινητήρα έχουν κοντύνει, κάνοντας τη σχεδίαση της μοτοσικλέτας πιο συμπαγή, ειδικά στην περιοχή του καθίσματος του οδηγού.
Το πλαίσιο ολοκληρώνεται με το υποπλαίσιο Trellis κάτω από το κάθισμα, που είναι στερεωμένο στο μπροστινό πλαίσιο στο πάνω μέρος και βιδωμένο στην πίσω σειρά κυλίνδρων από κάτω.
Ο μηχανισμός συνδέσμου πίσω ανάρτησης είναι στερεωμένος στον κινητήρα Desmosedici Stradale μέσω σφυρήλατου ψαλιδιού αλουμινίου. Ο σύνδεσμος αντιδρά στις κινήσεις που μεταδίδονται από έναν χυτό αλουμινένιο ψαλίδι.
Η γεωμετρία διεύθυνσης διαθέτει γωνία Κάστερ 24,5 μοίρες και ίχνος 100 mm .
Προηγμένη ανάρτηση
Η Streetfighter V4 διαθέτει πιρούνια Showa 43 mm Big Piston Forks (BPF) για να παρέχεται πλήρης προσαρμοστικότητα σε προ-φόρτιση ελατηρίων και απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.
Τα σώματα πιρουνιών έχουν ολισθητήρες χρωμίου με ακτινικές βάσεις δαγκάνων Brembo. Ένας αποσβεστήρας τιμονιού της Sachs ολοκληρώνει το πακέτο του μπροστινού άκρου. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Sachs, η μια πλευρά του οποίου είναι στερεωμένη στον κινητήρα Desmosedici Stradale μέσω σφυρήλατου αλουμινένιου στηρίγματος.
Η Streetfighter V4 S, αντίθετα, διαθέτει πιρούνι"hlins NIX-30, ένα πίσω αμορτισέρ Ohlins TTX36 και έναν αποσβεστήρα τιμονιού της Ohlins. Σε αυτή την έκδοση η ανάρτηση και ο αποσβεστήρας τιμονιού ελέγχονται από το σύστημα Ohlins EC 2.0 δεύτερης γενιάς τα οποίο, μεταξύ άλλων, διαθέτει το νέο OBTi (Objective Based Tuning Interface).
Τροχοί και ελαστικά
Ενώ η Streetfighter V4 διαθέτει χυτούς αλουμινένιους τροχούς 5 ακτίνων, η V4 S διαθέτει τροχούς κράματος αλουμινίου 3 ακτίνων της Marchesini.
Οι ζάντες διαθέτουν ελαστικά Pirelli Diablo Rosso Corsa II. Συνδυάζοντας επιδόσεις πίστας με την ποικιλομορφία του δρόμου, προσφέρονται στα μεγέθη 120/70 ZR17 (μπροστά) και 200/60 ZR 17 (πίσω), που χρησιμοποιούνται ήδη εκτενώς για ελαστικά slick στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM.
Η σύσταση των πίσω ελαστικών έχει σχεδιαστεί από την Pirelli ειδικά για την Streetfighter V4. Εξασφαλίζει την ίδια δυναμική συμπεριφορά όπως τα αντίγραφα ελαστικών αγώνων Supercorsa SP που τοποθετούνται στην Panigale V4, αλλά έχει καλύτερη συμπεριφορά σε χαμηλή θερμοκρασία για να εξασφαλίζεται η προσαρμοστικότητα που αναμένεται από μια γυμνή μηχανή.
Σύστημα φρένων με δαγκάνες μονομπλόκ Brembo Stylema®
Η γκάμα Streetfighter V4 διαθέτει ισχυρές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo Stylema®, που έχουν αναπτυχθεί από τις ήδη υψηλών επιδόσεων δαγκάνες M50.
Οι διπλές δαγκάνες Brembo, που η καθεμία διαθέτει τέσσερα έμβολα 30 mm, σφίγγουν δίσκους 330 mm παρέχοντας εξαιρετική ισχύ πέδησης. Η πίσω πέδηση, αντίθετα, βασίζεται σε δίσκους 245 mm που σφίγγονται από μια δαγκάνα 2 εμβόλων. Η πέδηση υποβοηθείται από το σύστημα EVO ABS στροφής, το οποίο χρησιμοποιεί την εξαιρετικά ελαφριά μονάδα ελέγχου 9.1MP.
Ρεζερβουάρ αγώνων
Όπως στις μοτοσικλέτες αγώνων, το ρεζερβουάρ αλουμινίου 16 λίτρων έχει ένα τμήμα που εκτείνεται κάτω από το κάθισμα.
Σε σύγκριση με την Panigale V4, το κάτω τμήμα του ρεζερβουάρ έχει τροποποιηθεί ώστε να επιτρέπει την εγκατάσταση ενός καθίσματος με παχύτερη μαλακή επίστρωση για την αύξηση της άνεσης του αναβάτη.
Μπροστά και πάνω, ο χώρος που δεν χρησιμοποιείται από καύσιμο έχει χρησιμοποιηθεί για την τοποθέτηση όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας.
Ηλεκτρονικά συστήματα που προέρχονται από MotoGP
Τα ηλεκτρονικά συστήματα της Streetfighter V4 βασίζονται σε μια Αδρανειακή Μετρητική Μονάδα 6 αξόνων (6D IMU) που ανιχνεύει στιγμιαία την κύλιση, την περιστροφή και τις γωνίες κλίσης της μοτοσικλέτας.
Το ηλεκτρονικό σύστημα έχει στοιχεία ελέγχου για κάθε τμήμα της οδήγησης: ορισμένα επιβλέπουν την εκκίνηση, την επιτάχυνση και την πέδηση, άλλα ελέγχουν την πρόσφυση και άλλες πάλι υποβοηθούν σε στροφές και εξόδους από στροφές.
- Cornering ABS EVO
- Μονάδα ελέγχου Ducati (DTC) EVO 2
- Έλεγχος ολίσθησης Ducati (DSC)
- Έλεγχος ανασηκώματος τροχού Ducati (DWC) EVO
- Παροχή ισχύος Ducati (DPL)
- Γρήγορο ανέβασμα Ducati (DQS) EVO 2
- Έλεγχος φρένου κινητήρα (EBC) EVO
- Ηλεκτρονική ανάρτηση Ducati (DES) EVO
Οι λειτουργικές παράμετροι για καθένα από αυτά τα στοιχεία ελέγχου σχετίζονται ως προεπιλογή με τις τρεις καταστάσεις λειτουργίας οδήγησης της Streetfighter V4.
Οι οδηγοί μπορούν να εξατομικεύσουν τις παραμέτρους ώστε να ταιριάζουν στο στιλ οδήγησής τους ή να επαναφέρουν τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Οι επιλογές ελέγχου των DTC, DWC, DSC ή EBC μπορούν να ρυθμιστούν γρήγορα μέσω του αριστερού διακόπτη.
Όργανα TFT δεύτερης γενιάς
Η Streetfighter V4 διαθέτει την ίδια έγχρωμη οθόνη TFT υψηλής ανάλυσης 5" (186.59 PPI - 800xRGBx480) όπως η Panigale V4.
Στο ταμπλό κυριαρχεί το στρογγυλό εικονικό στροφόμετρο στα δεξιά.
Οι στροφές του Desmosedici Stradale εμφανίζονται σε ένα όργανο με βελόνα.
Η κίνησή της συνοδεύεται από μια λευκή ουρά που λειτουργεί ως "ένδειξη αλλαγής ταχύτητας", αλλάζοντας χρώμα από λευκό σε πορτοκαλί και στη συνέχεια σε κόκκινο καθώς πλησιάζει το όριο στροφών.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δυο διαφορετικές διατάξεις: Η επιλογή "Πίστα" (Track) επισημαίνει τους χρόνους γύρων και η κλίμακα στροφόμετρου καθιστά τις στροφές πιο ορατές όπως είναι τυπικό σε πίστα.
Η επιλογή "Δρόμος" (Road), αντίθετα, αντικαθιστά τους χρόνους γύρων με πληροφορίες στο Σύστημα Πολυμέσων Ducati (DMS), όπου υπάρχουν, και η κλίμακα στροφών είναι πιο κατάλληλη για χρήση σε δρόμο.
Προγράμματα οδήγησης
Λειτουργία οδήγησης Race
Όπως υποδηλώνει το όνομα, το πρόγραμμα Race επιτρέπει στους οδηγούς, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν είναι τόσο ειδικοί, να απολαμβάνουν εξαιρετικές επιδόσεις μοτοσικλέτας σε επιφάνειες πίστας υψηλής πρόσφυσης. Επιλέγοντας Race, ο αναβάτης μπορεί να βασίζεται σε 208 hp, με πλήρως ride by wire απόκριση πεταλούδας γκαζιού, στην έκδοση S, υπάρχει μια σταθερή ρύθμιση ανάρτησης για τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων. Ο τρόπος λειτουργίας Race ρυθμίζει το ηλεκτρονικό σύστημα σε χαμηλό επίπεδο παρέμβασης αλλά χωρίς να μειώνεται η ασφάλεια, με το ABS ρυθμισμένο στο επίπεδο 2, τον έλεγχο ανασηκώματος ανενεργό και τη λειτουργία "ολίσθησης με φρένο" (που επιτρέπει στους οδηγούς την ασφαλή ολίσθηση της μοτοσικλέτας σε στροφές με ασφάλεια) ενεργή.
Λειτουργία οδήγησης Sport
Επιλέγοντας τον Τ.Λ. Sport παρέχονται στον οδηγό 208 hp, με άμεση απόκριση πεταλούδας γκαζιού ride by wire με σπορ στιλ και, στην έκδοση S, μια σπορ ρύθμιση ανάρτησης. Τα ηλεκτρονικά στοιχεία ελέγχου είναι ρυθμισμένα ώστε να παρέχουν στους οδηγούς ιδανική αποκρισιμότητα οδήγησης σε στεγνό δρόμο. Η ανίχνευση ανύψωσης πίσω τροχού κατά την πέδηση είναι ενεργή και η λειτουργία ABS στροφής είναι ρυθμισμένη για τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων σε στροφές.
Τρόπος λειτουργίας Street
Ο τρόπος λειτουργίας Street συνιστάται κατά την οδήγηση σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Αυτός ο Τ.Λ. παρέχει στον οδηγό 155 hp και προοδευτική απόκριση πεταλούδας γκαζιού πλήρως καλωδιακή και, στην έκδοση S, μια ρύθμιση ανάρτησης που είναι ιδιαίτερα κατάλληλη σε δρόμους με πολλά σαμαράκια και λακκούβες. Οι ρυθμίσεις ηλεκτρονικού ελέγχου εξασφαλίζουν πρόσφυση και ευστάθεια για τη μεγιστοποίηση της ασφάλειας.
Οι αναβάτες μπορούν να εξατομικεύσουν τις ρυθμίσεις ώστε να ταιριάζουν το στιλ οδήγησής τους και στη συνέχεια να επαναφέρουν τις παραμέτρους ρύθμισης Ducati. Μπορούν επίσης να ενεργοποιήσουν το ABS Επίπεδο 1 (που προορίζεται για χρήση σε πίστα από εξαιρετικά εξειδικευμένους οδηγούς) που ενεργεί στον μπροστινό τροχό μόνο για να είναι δυνατές οι επιδόσεις πλήρους πέδησης.
ABS Στροφής EVO (ABS Cornering EVO)
Το Επίπεδο 3 συνιστάται για οδήγηση σε δρόμο ή όπου υπάρχει χαμηλή πρόσφυση. Εξασφαλίζει ασφαλή και σταθερή πέδηση και διατηρεί την ανύψωση του πίσω τροχού υπό σταθερό έλεγχο κατά τη διάρκεια έντονης επιβράδυνσης. Τα Επίπεδα 2 και 1 θέτουν προτεραιότητα στην ισχύ πέδησης και προορίζονται για χρήση σε επιφάνειες με υψηλή πρόσφυση ή πίστες αγώνων.
Οι ερασιτέχνες οδηγοί που απολαμβάνουν μια ημέρα στην πίστα συνιστάται να χρησιμοποιήσουν το Επίπεδο 2. Το σύστημα ελέγχει τόσο το πίσω όσο και το μπροστινό σύστημα πέδησης, διατηρεί ενεργή τη λειτουργία στροφής αλλά απενεργοποιεί τον έλεγχο ανύψωσης για να είναι δυνατή πιο ισχυρή, σπορ πέδηση. Επιλέγοντας το Επίπεδο 2 ενεργοποιείται η λειτουργία "ολίσθηση με πέδηση", επιτρέποντας στους οδηγούς να ολισθαίνουν στις στροφές θεαματικά αλλά με ασφάλεια.
Το Επίπεδο 1 δεν είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση σε οποιονδήποτε τρόπο λειτουργίας: συνιστάται για χρήση σε πίστα από εξειδικευμένους οδηγούς. Εξασφαλίζει παρέμβαση ABS επιπέδου αγώνων μόνο στον μπροστινό τροχό. Για τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, τόσο η λειτουργία στροφής όσο και λειτουργία αντι-ανύψωσης είναι απενεργοποιημένες.
Μονάδα ελέγχου Ducati (DTC) EVO 2
Εκτός από τη διασύνδεση με την Αδρανειακή Μετρητική Μονάδα 6-αξόνων (IMU) και την προσαρμογή της επέμβασης με βάση το σπινιάρισμα τροχών και τη γωνία κλίσης, το λογισμικό βελτιώνει σημαντικά τον έλεγχο ισχύος εξόδου από τη στροφή χάρη στη νέα "προγνωστική" στρατηγική.
Ενεργώντας όχι μόνο με βάση το στιγμιαίο σπινάρισμα του πίσω τροχού αλλά και τη διακύμανσή του, παρεμβαίνει σε τυχόν απώλεια πρόσφυσης νωρίτερα και μειώνει το μέγιστο σπινάρισμα τροχού, εξασφαλίζοντας ταχύτερη, ομαλότερη επέμβαση.
Όλα αυτά σημαίνουν αυξημένη ευστάθεια εξόδου από στροφή (ακόμη και σε μη ιδανικές συνθήκες πρόσφυσης), υψηλή επιτάχυνση, καλύτερους χρόνους γύρων και βελτιωμένες μακροπρόθεσμες επιδόσεις.
Εκτός από τον έλεγχο της προπορείας σπινθήρα και του ψεκασμού, το σύστημα DTC EVO 2 χρησιμοποιεί, σε όλες τις καταστάσεις που δεν χρειάζονται γρήγορη επέμβαση, τις βαλβίδες σώματος πεταλούδας γκαζιού για τη διατήρηση των βέλτιστων παραμέτρων καύσης και για την εξασφάλιση πιο ομαλής απόκρισης κινητήρα και ελέγχου.
Το DTC EVO 2 μπορεί να ρυθμιστεί σε 8 διαφορετικά επίπεδα (6 για ξηρές συνθήκες, 2 για υγρές), επιτρέποντας στους οδηγούς να προσαρμόζουν τη στρατηγική ελέγχου στα ατομικά στιλ οδήγησής τους και στις συνθήκες πρόσφυσης για τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων.
Έλεγχος ολίσθησης Ducati (DSC)
Αυτό το σύστημα βοηθά τους οδηγούς ελέγχοντας τη ροπή που αποδίδεται από τον κινητήρα Desmosedici Stradale ανάλογα με τη γωνία ολίσθησης. Ο σκοπός του είναι η βελτίωση των επιδόσεων εξόδου από στροφή αποτρέποντας γωνίες ολίσθησης που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να αντιμετωπιστούν. Το DSC βασίζεται στο 6D IMU που παρέχει στη μονάδα ελέγχου οχήματος κρίσιμες πληροφορίες για τα δυναμικά στοιχεία της μοτοσικλέτας (όπως γωνία κλίσης, επιτάχυνση και πολλά άλλα).
Όπως το DTC EVO, το DSC ελέγχει τη μείωση ροπή ενεργώντας στις βαλβίδες σωμάτων πεταλούδας γκαζιού, μειώνοντας την προπορεία σπινθήρα και τον ψεκασμό. Σε κάθε κατάσταση στην οποία δεν απαιτείται γρήγορη επέμβαση του DSC η χρήση των βαλβίδων σωμάτων πεταλούδας γκαζιού εξασφαλίζει τη διατήρηση βέλτιστων παραμέτρων καύσης, με αποτέλεσμα πιο ομαλή απόκριση του κινητήρα Desmosedici Stradale και επέμβαση.
Το DSC έχει δυο διαφορετικές ρυθμίσεις: η εναλλαγή από το επίπεδο 1 στο επίπεδο 2 παρέχει πιο εύκολο έλεγχο γωνιών ολίσθησης που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να αντιμετωπιστούν. Τα επίπεδα επέμβασης DSC μπορούν να μεταβληθούν μέσω του μενού το οποίο ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει επίσης για την προσαρμογή των ρυθμίσεων DTC EVO και DWC EVO. Είναι επίσης δυνατή η ρύθμιση άμεσου ελέγχου DSC μέσω κουμπιών άμεσης πρόσβασης στον αριστερό μηχανισμό διακοπτών. Η ρύθμιση DSC εμφανίζεται πάντα στην οθόνη.
Συγκρότημα εξάτμισης από τιτάνιο
Κατασκευασμένο αποκλειστικά από την Akrapovic με την εμπειρία Ducati. Είναι το πιο προηγμένο αγωνιστικό συγκρότημα που διατίθεται στην αγορά.
Κάθε τμήμα του συστήματος κατασκευάζεται από ειδικό κράμα τιτανίου που είναι τόσο ελαφρύ όσο και ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες, επιτρέποντας συνολική μείωση στο βάρος της μοτοσικλέτας. Αφού εγκατασταθεί στη μοτοσικλέτα, η εξάτμιση αυξάνει σημαντικά την ήδη άριστη σχέση βάρους/ισχύος της Panigale, για επιταχύνσεις και ευθείες που κόβουν την ανάσα.
Χάρη στην πείρα της, η Ducati Corse ανέπτυξε τις ιδιότητες της μοτοσικλέτας και της εξάτμισης στα μέγιστα επίπεδα για τη δημιουργία ιδανικής συνεργασίας, ειδικά για αυτή την εξάτμιση, βαθμονομώντας εκ νέου τα πολλά και θεμελιώδη ηλεκτρονικά βοηθήματα: DTC, DWC, DPL και Ολίσθηση κατόπιν απαίτησης.
Μείωση βάρους [kg] 6,0. Ισχύς σε μέσες σ.α.λ. [hp] +6% , Ροπή σε μέσες σ.α.λ.[Nm] +6%, Μέγ. ισχύς [hp] +6%, Μέγ. ροπή [Nm] +6% .
Κιτ ξηρού συμπλέκτη
Ακριβώς όπως στο MotoGP, όπου το μόνο πράγμα που έχει σημασία είναι η απόλυτες επιδόσεις, ο ξηρός συμπλέκτης διατίθεται για τη νέα Streetfighter V4.
Αυτός είναι ένας συμπλέκτης STM EVO-SBK κατασκευασμένος από αλουμίνιο σε μπιγιέτες και πακέτο δίσκων 48 δοντιών. Αυτοί οι δίσκοι είναι 9 κινούμενοι και 9 επενδυμένοι με διάμετρο 138 mm. Στους αγώνες στην πίστα υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα στην ευκολία χειρισμού.
Ειδικότερα, ο ξηρός συμπλέκτης εξασφαλίζει πιο αποτελεσματική λειτουργία ολίσθησης, ακόμη και στα πιο επιθετικά κατεβάσματα ταχυτήτων, και μεγαλύτερη ρευστότητα στα στάδια "χωρίς γκάζι". Επιπλέον, το επίπεδο του "μηχανικού" φρένου κινητήρα μπορεί να προσαρμοστεί επιλέγοντας ένα διαφορετικό δευτερεύον ελατήριο από αυτά που διατίθενται στον κατάλογο. Άλλα σημαντικά πλεονεκτήματα είναι η απουσία αντίστασης από το λάδι κινητήρα και πιο καθαρό λάδι καθώς η σκόνη φθοράς δίσκων δεν εισέρχεται στο κύκλωμα λίπανσης.
Ο αγωνιστικός χαρακτήρας του ξηρού συμπλέκτη είναι ένα συναρπαστικό πρόσθετο όφελος για τους παθιασμένους λάτρες της Ducati.
Κάλυμμα ξηρού συμπλέκτη
Σχεδιασμένο να προσφέρει βέλτιστο αερισμό του ξηρού συμπλέκτη κατά τη διάρκεια της χρήσης σε πίστα, ενισχύοντας τον χαρακτηριστικό ήχο. Η ελαφρότητα και η αντοχή των ανθρακονημάτων συνδυάζονται με την έτοιμη για αγώνες εμφάνιση σε ένα αξεσουάρ που έχει μοναδικά σπορ DNA.
Ζάντες μαγνησίου
Οι απαράμιλλες επιδόσεις χαμηλού βάρους του σφυρήλατου μαγνησίου συναντούν το στιλ - μια χαρακτηριστική σχεδίαση 9 ακτίνων που συνδυάζει ανώτερη κλάση, υψηλές επιδόσεις και μείωση βάρους. Αυτό το σετ ζαντών είναι εγκεκριμένο μόνο για χρήση με μονόσελο (χωρίς συνεπιβάτη).
Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αναβάτη από αλουμίνιο
Αναπτύχθηκαν χάρη στην πείρα της Rizoma. Κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας κράμα ανοδιωμένου αλουμινίου που διατηρεί την αρχική του εμφάνιση με τον χρόνο.
Ρυθμιζόμενα σε έξι θέσεις που επιτρέπουν στον οδηγό να βρει τη θέση που ταιριάζει καλύτερα στη σωματοδομή και στο στιλ οδήγησής του. Διαθέτουν αναδιπλούμενο φρένο και πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου θραύσης σε περίπτωση ολίσθησης.
Χρησιμοποιούν τυπικό DQS, που μπορεί να διαμορφωθεί τόσο ως παραδοσιακή αλλαγή ταχυτήτων όσο και ως αντίστροφη/αγωνιστική αλλαγή ταχυτήτων. Ένα σημαντικό αξεσουάρ για τους πιο απαιτητικούς οδηγούς.
Ζευγάρι χειρολαβών
Εμπνευσμένες από τον κόσμο των αγώνων, αυτές οι χειρολαβές εξασφαλίζουν άριστο πιάσιμο σε κάθε κατάσταση οδήγησης.
Κατασκευασμένες για την αποτροπή της ακούσιας ολίσθησης του χεριού και τη μείωση της αίσθησης κραδασμών.
Κάλυμμα ρεζερβουάρ από ανθρακονήματα
Μια εκπληκτική λεπτομέρεια που διακοσμεί το μπροστινό μέρος της Streetfighter V4 με τρόπο που μόνο τα ανθρακονήματα μπορούν. Το φινίρισμα και οι γραμμές αυτού του αξεσουάρ έχουν ενσωματωθεί ιδανικά στην αγωνιστική εμφάνιση της τελευταίας μοτοσικλέτας που κατασκευάστηκε στο Borgo Panigale.
Αγωνιστική Στολή
Ducati Corse D|air® C2 – αγωνιστική στολή
Η στολή οδήγησης Ducati Corse |D|air® C2 που κατασκευάζεται από την Dainese στα αποκλειστικά χρώματα Ducati Corse διαθέτει ενσωματωμένο αερόσακο ο οποίος σε συνεργασία με τις υπάρχουσες προστασίες στην επαγγελματική στολή, καλύπτει τους ώμους, τον λαιμό, τις κλείδες και το πάνω στέρνο.
Κράνος
Κράνος full face Ducati Corse V3
Με επιθετική εμφάνιση και μοναδική κομψότητα, το νέο κράνος Ducati Corse V3 σχεδιασμένο από την Drudi Performance αποκλειστικά για την Ducati κατασκευάζεται από την Arai με βάση το μοντέλο RX-7V.
Δερμάτινα γάντια
Δερμάτινα γάντια Ducati Corse C3
Τα δερμάτινα γάντια Ducati Corse C3, αποκλειστικά για σπορ χρήση, διαθέτουν τέλεια εφαρμογή, εξαιρετική ευαισθησία στα στοιχεία ελέγχου και υψηλά επίπεδα προστασίας.