Faro Scrambler

Ducati Desmosedici GP16

share
 Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας
Υδρόψυκτος, τετράχρονος V4 με εσωτερική γωνία 90° με 2ΕΕΚ και δεσμοδρομικό σύστημα, 4 βαλβίδες/κύλινδρο
 
Χωρητικότητα
1.000 κ.εκ.
 
Σύστημα Χρονισμού
Δεσμοδρομικό EVO με 4 βαλβίδες/κύλινδρο
 
Μετάδοση
Ducati Seamless (DST-EVO). Τελική μετάδοση με αλυσίδα
 
Τροφοδοσία
Έμμεσος ηλεκτρονικός ψεκασμός με 4 σώματα γκαζιού και ψεκαστήρες πάνω και κάτω από τις πεταλούδες. Διαχείριση γκαζιού από σύστημα EVO 2 TCF (Throttle Control & Feedback)
 
Καύσιμο
Shell Racing V-Power
 
Λιπαντικό
Shell Advance Ultra 4
 
Μέγιστη Ισχύς
Πάνω από 245 ίπποι
 
Τελική Ταχύτητα
Πάνω από 340 χλμ./ώρα
 
Τελική μετάδοση
Αλυσίδα D.I.D.
 
Πλαίσιο
Διπλής δοκού από Αλουμίνιο
 
Ανάρτηση
Ανεστραμμένο πηρούνι Ohlins 48χιλ και Ohlins πίσω αμορτισερ, με ρύθμιση προφόρτισης, νέα εργοστασιακό σύστημα απόσβεσης
 
Εξάτμιση
Akrapovic
 
Ηλεκτρονικά
ECU της Magneti Marelli με Dorna Unified software.

Ελαστικά
Michelin 17' μπροστά και πίσω

Φρένα
Brembo, δυο δίσκοι carbon 320-340 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες. Μονός ατσάλινος πίσω δίσκος με διπίστονη δαγκάνα

Βάρος (στεγνή)
157 κιλά 
 

Εμπειρίες

Δίκτυο και υπηρεσίες