Faro Scrambler

Andrea Iannone

share

Βιογραφικό

Βιογραφικό

Ο Andrea Iannone δημιούργησε πολύ ενθουσιασμό στον κόσμο των αγώνων σχετικά με τις προοπτικές του στα MotoGP. Ο 26χρονός Ιταλός στη δεύτερη χρονιά του με την εργοστασιακή Ducati Team, και πάλι θα τρέξει παράλληλα με τον ομόσταυλό του Andrea Dovizioso.

Ο Iannone γεννήθηκε στην πόλη της Vasto στις ακτές της Αδριατικής, στις 9 Αυγούστου του 1989, το ενδιαφέρον του για τις μοτοσυκλέτες άρχισε σε πολύ μικρή ηλικία. Όπως και πολλοί άλλοι κορυφαίοι αναβάτες, εξέλιξε τις ικανότητες του στην οδήγηση αρχικά με μίνι bikes και στη συνέχεια με 125cc, όπου αγωνίστηκε για την ομάδα Abruzzo Τζούνιορ σε εθνικά πρωταθλήματα στην Ιταλία και την Ισπανία. Στην ηλικία των 15, ο Iannone ήταν ήδη έτοιμος για την παγκόσμια σκηνή, και έκανε ένα πρώιμο ντεμπούτο στα 125cc με μια εργοστασιακή Aprilia. Η σεζόν του 2005 ήταν μια εκπαιδευτική περίοδος για τον Αndrea, που βελτιωνόταν συνεχώς. Στο προτελευταίο γύρο στην Τουρκία, τερμάτισε δέκατος - το καλύτερό του αποτέλεσμα του έτους - και ολοκλήρωσε τη σεζόν εικοστός στην τελική κατάταξη.

Το 2006 Iannone πηγαίνει στην ομάδα Campetella Racing Team Aprilia, και αγωνίζεται μαζί με τον συμπατριώτη του, Simone Grotzkyj. Το καλύτερο αποτέλεσμα του Andrea ήταν μια ένατη θέση στη Γαλλία, που απέδειξε ότι ήταν αρκετά ανταγωνιστικός, αλλά στη Μαλαισία συγκρούστηκε με την μοτοσυκλέτα ενός άλλου αναβάτη που είχε πέσει και έπεσε και ο ίδιος. Έτσι αναγκαστικά έχασε τους τελευταίες τέσσερις γύρους της σεζόν, και ως εκ τούτου έπεσε στην 22η θέση.

Η σεζόν του 2007 βρήκε τον Andrea στο Top 15, το καλύτερό του αποτέλεσμα ήταν άλλη μια 9η θέση στην Τουρκία, η οποία τον έφερε στην 20η θέση στην τελική κατάταξη της κατηγορίας 125.

Το 2008 Iannone σημείωσε σημαντική πρόοδο, καταφέρνοντας να εκκινήσει από την πρώτη σειρά για πρώτη φορά (στο Brno), σημειώνοντας την πρώτη του pole position στο GP (στην Sepang), και καταγράφοντας την πρώτη του νίκη σε GP (στην Κίνα). Παρά τις κάποιες πτώσεις που είχε, ο Ιταλός βελτίωσε τη θέση του στο τέλος του έτους, τελειώνοντας τη σεζόν στην δέκατη θέση.

Η σεζόν του 2009 ήταν η τελευταία του Andrea στην κατηγορία 125, αρχικά ο Ιταλός ξεκίνησε καλά με δύο νίκες στη σειρά στο Κατάρ και την Ιαπωνία, προσθέτοντας μια τρίτη θέση στην Catalunya, τέσσερις γύρους αργότερα. Δυστυχώς το υπόλοιπο της σεζόν πήρε μια στροφή προς τα κάτω, μια τρίτη θέση στο GP τη Δημοκρατίας της Τσεχίας ήταν το μόνο φωτεινό σημείο κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Παρ 'όλα αυτά, σημείωσε την καλύτερη συνολική απόδοση στην καριέρα του με την έβδομη στο πρωτάθλημα, καθώς και την καλύτερη, μέχρι τώρα, επίδοσή του με δύο pole positions.

Ο μάνατζερ της ομάδας Luca Boscoscuro πείστηκε για τις δυνατότητες του Iannone, τόσο πολύ, ώστε να τον γράψει για την σεζόν του 2010 στην Moto2 με την ομάδα Fimmco Speed Up και ήταν σε αυτό το νέο πρωτάθλημα που Iannone άρχισε να αναδεικνύεται. Άρπαξε την pole position πέντε φορές και κέρδισε στην Ιταλία, την Ολλανδία και στην Aragon, επίσης ανέβηκε στο βάθρο άλλες 5 φορές. Στο τέλος του έτους, ο Andrea ήταν τρίτος στην κατάταξη και είχε ήδη καταφέρει να προβάλει τον εαυτό του κατά τη διάρκεια του έτους.

Το 2011 ο Iannone μετακινήθηκε στην ομάδα Speed Master Team, και έτρεξε με πλαίσιο της Suter. Παρ' όλα αυτά ήταν ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες που κέρδισαν περισσότερους από ένα αγώνα (Jerez, Μπρνο και Motegi), κατάφερε να ανέβει στο βάθρο τρεις ακόμη φορές και για άλλη μια φορά τελείωσε τη σεζόν στην τρίτη θέση. Την ίδια χρονιά, ο ίδιος κέρδισε το παρατσούκλι του "Crazy Joe" (άλλαξε στη συνέχεια σε "The Maniac Joe") για το επιθετικό και συναρπαστικό στυλ οδήγησης του.

Την επόμενη χρονιά το 2012 η ομάδα άλλαξε κατασκευαστή πλαισίου και χρησιμοποιούσε αυτό της Speed Up αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι επιδώσεις του Iannone να βελτιωθούν σημαντικά. Ακόμα κι αν κέρδισε ένα λιγότερο αγώνα από ό, τι στις δύο προηγούμενες σεζόν (στην Catalunya και στο Mugello), ο Andrea τερμάτισε στην 5άδα δέκα φορές, σκοράροντας δύο δεύτερες θέσεις στο Κατάρ και το Assen και μια τρίτη στο Misano. Οι επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν επίσης καλύτερες και παρόλο που ο ίδιος δεν απεκόμισε pole positions, έβαλε την μοτοσυκλέτα του στην πρώτη σειρά εκκίνησης έξι φορές. Στο τέλος της σεζόν ο Iannone τερμάτισε στο πρωτάθλημα τρίτος ... για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Το 2013 ήταν η πρώτη του χρονιά στην κορυφαία κατηγορία MotoGP με την υποστηριζόμενη από το εργοστάσιο ομάδα της Pramac Racing με μια Ducati GP13. Κατά τη διάρκεια της σεζόν τερμάτισε στην 10άδα πέντε φορές, το καλύτερό του αποτέλεσμα ήταν μια όγδοη θέση στο Αυστραλιανό GP και κατάφερε να τερματίσει την πρώτη χρονιά στην 12τη θέση του πρωταθλήματος.

Το 2014 παρέμεινε στην ίδια ημιεργοστασιακή ομάδα, με τον Yonny Hernández ως team-mate του. Τα καλύτερα αποτελέσματα του ήταν τρεις πέμπτες θέσεις (Γερμανία, Δημοκρατία της Τσεχίας και Σαν Μαρίνο) και τελείωσε τη δέκατη σεζόν του με 102 πόντους συνολικά. Αναγκάστηκε να χάσει το GP της Μαλαισίας μετα από έναν τραυματισμό, στις ελεύθερες δοκιμές, στο αριστερό του χέρι.

Το 2015 ο αναβάτης από το Abruzzo έδειξε σταθερή βελτίωση σε όλη τη σεζόν, και τελείωσε τη χρονιά στην πέμπτη θέση της γενικής. Ξεκινώντας από το Κατάρ προσαρμόστηκε γρήγορα στην Desmosedici GP15 και σκόραρε ένα βάθρο στον πρώτο γύρο. Στην οικία πίστα στο Mugello κέρδισε την pole position και κατάφερε μια εξαιρετική δεύτερη θέση. Ο Andrea σημείωσε μια εξαιρετική τρίτη θέση στο ένα από τους καλύτερους αγώνες της σεζόν στο MotoGP του Phillip Island, ανεβαίνοντας τρεις φορές στο βάθρο το 2015. 
Ducati Team

Personal Files

Εμπειρίες

Δίκτυο και υπηρεσίες